5 Ekim 2012 Cuma


Öncelikle size sürekli elimin altında olan sıklıkla kullandığım kozmetik ürünlerini tanıtmak istiyorum.


1.ISANA EL KREMİ:Isana el kremi,Rossmann mağazasından denemek için aldığım ürünlerden biri.Rossmann Almanya'dan getirdiği farklı marka ürünleri hesaplı fiyatlarla bize sunuyor.Bu el kreminden çok memnun kaldım.Aloe Vera kokusu oldukça ferah,kremin dokusu çok hoşuma gitti ve ellerimi yumuşacık yaptı.Fiyatı da oldukça uygun 100 ml 3 tl civarındaydı.Tavsiye ederim.
2.COSMO SHOP OJE ÇIKARTICI:Bu oje çıkartıcıyı da Watsons'dan aldım.Cosmo aseton içermiyor.Son günlerde sağlık bakanlığı asetonu zararlı olduğu için piyasadan kaldırmak istediğini duydum.O yüzden aseton içermeyen oje çıkartıcılar kullanmaya özen gösteriyorum.Ama bu oje çıkartıcıyı önereceğimi sanmıyorum.Çünkü oldukça ağır ve keskin bir kokusu var,alkol oranı çok yüksek.Tırnağınızı silerken başınız dönüyor resmen.Ama koyu renk ojeleri çıkarmakta başarılı.Fakat tırnağınızı aşırı derecede kuruttuğunu söylemekte fayda var.125 ml 1,5 tl civarındaydı.(Aslında ucuz olmasına aldandım:))
3.BEE BEAUTY VÜCUT LOSYONU:Bu losyonu ablamla beraber Gratis'ten almıştık 1 alana 2.si %50 indirimliydi 10 tl civarındaydı.Genellikle duştan çıktıktan sonra tüm vücuduma uyguluyorum.Kokusu harika ve kalıcı.A ve C vitaminleri içeriyor.İçinde ipek proteini ve shea yağı bulunmakta.Kesinlikle tavsiye ederim.Dilerseniz farklı bir seçeneği de vardı.
4.FLORMAR OJE KURUTUCU SPRAY:Bu ürünü kim bulduysa ellerinden öpmek lazım.Bu güne kadar bu sprey olmadan ben ne yapmışım diyorum.Hepimizin başına bela olan ojenin kurumasını bekleme merasimimiz sona erdi artık.Ojenizi sürüyorsunuz spreyinizi tırnaklarınızın üstüne sıkıyorsunuz ve sprey hemen kuruyor ve artık ojem bulaşacak mı bozulacak mı derdiniz kalmıyor.Limonlu hoş bir kokusu var memnun kaldım tavsiye ederim.150 ml 6 tl civarındaydı dilerseniz 400 ml olanı da var.
5.REXONA ROLL-ON:Bu ürünün benim için diğer ürünlerden tek farkı değişik ve doğal kokusu.Hem yaz aylarında kolaylıkla çantanızda taşıyabilirsiniz.Bu ürünün yanında Dove salatalık özlü deodorant ve roll-onu da tavsiye edebilirim her ikisininde kokusu oldukça doğal ve insanı rahatsız etmiyor.Roll-onu Gratis'ten 50 ml 4 tl civarında almıştım.

          Bu ürünler benim vazgeçilmezlerim ve kurtarıcılarım diyebilirim.Ve bir tavsiye daha vermek istiyorum;Watsons,Rossmann ve Gratis mağazalarını gidin bir gezin derim.Mağazada yurt dışından getirdikleri ürünleri Türkiye'dekilerden çok daha uygun fiyata satıyorlar.Ben artık bu gibi ürünler için başka yerlere gitmiyorum.Kazıklanmaya son :)
Wantsons için; http://www.watsons.com.tr/
Gratis için; http://www.gratis.com.tr/   adreslerini ziyaret edebilirsiniz.Ayrıca Facebook üzerinden de bu mağazaya ulaşabilirsiniz.Sitelerde kampanyalar ve kataloglar mevcut.Sevgilerimle :)
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder